SIKÇA SORULAN SORULARA DÖN

Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir.
Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" kısmından görebilirsiniz.
Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir e-mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere hazırlanarak, kargoya verilecektir.
Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir e-mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır.
Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 1-3 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir. Yurtiçi Kargolarında teslim süresi İstanbul içi bir gün, İstanbul dışı ise en fazla üç gündür. Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 444 99 99 Yurtiçi Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.
Siparişlerinizi her zaman standart gönderi tarihlerimiz içerisinde sunmayı amaçlamaktayız ancak bazen beklenmedik durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabilmektedir.
Siparişinizin, kampanya, indirim ya da resmi tatil dönemlerine denk gelmesi teslimatınızın gecikmesine neden olabilir.
Belirtilen nedenler haricinde, kontrolümüz dışında gelişen, öngörülemeyen durumlar ortaya çıkması ile teslimat gecikmesi yaşanabilmektedir.
Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep etmeniz durumunda 0850 200 11 41 no’lu Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilir ya da bilgi@gozalan.com.tr mail adresi üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.
Bazı durumlarda online siparişleri iptal etmek zorunda kalırız. Bu, stok durumu, ödeme sorunları, teslimat adresi sorunları, gibi birçok nedene bağlı olabilir.
Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse iptal edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır. Siparişinizin neden iptal edildiğini öğrenmek için ise 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.
Siparişiniz için düzenlenmiş olan e-faturanıza size gönderdiğimiz e-fatura bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Hesabım > Siparişlerim kısmından siparişinizin detayına ulaşarak bilgisayarınıza indirebilir ve yazdırabilirsiniz.