Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir.
Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.
Bazen online siparişleri iptal etmek zorunda kalırız. Bu, stok durumu , ödeme sorunları, teslimat adresi sorunları, gibi birçok nedene bağlı olabilir. Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse iptal edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır. Siparişinizin neden iptal edildiğini net bir şekilde öğrenmek için ise 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.
Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep etmeniz durumunda 0850 200 11 41 no’ lu Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilir ya da bilgi@gozalan.com.tr mail adresi üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere hazırlanarak, kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır. Havale ile verilen siparişlerde, havale ödemeniz tarafımıza ulaştıktan sonra siparişiniz hazırlanır ve en kısa sürede kargoya teslim edilir.
Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun ilgili şubeden 3 gün boyunca alınmaması durumunda siparişiniz tarafımıza iade edilir. Bu aşamada Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bir defaya mahsus olmak üzere tekrar aynı adrese gönderimini isteyebilir veya adres değişikliği talebinizi bu aşamada iletebilirsiniz.
Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir.
Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere hazırlanarak, kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır. Havale ile verilen siparişlerde, havale ödemeniz tarafımıza ulaştıktan sonra siparişiniz hazırlanır ve en kısa sürede kargoya teslim edilir.
0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndererek e-faturanızı talep edebilirsiniz.
Siparişlerinizi her zaman standart gönderi tarihlerimiz içerisinde sunmayı amaçlamaktayız ancak bazen beklenmedik durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabilmektedir. Siparişinizin, kampanya, indirim ya da resmi tatil dönemlerine denk gelmesi teslimatınızın gecikmesine neden olabilir. Belirtilen nedenler haricinde, kontrolümüz dışında gelişen, öngörülemeyen durumlar ortaya çıkması ile teslimat gecikmesi yaşanabilmektedir.
Siparişlerinizi, e-arşiv faturanızın arka yüzüne iade etmek istediğinizi belirterek bize gönderebilir ve iade sürecinizi başlatabilirsiniz.
İşleme alınmış olan siparişlerin yalnızca aynı gün içerisinde iptali mümkündür. Siparişinizi aynı gün iptal edebilmek için 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermeniz gerekmektedir.
Sorunuza burada herhangi bir yanıt bulamadıysanız, 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişinize ait bilgi alabilir veya sorularınızı iletebilirsiniz.