Sık sorulan sorular

Nasıl üye olabilirim?,


columbia.com.tr ' nin ana sayfasındaki Hesabım kısmından “ÜYE OL” butonuna tıklayarak, üyelik formunu doldurup ÜCRETSİZ olarak hemen üye olabilir ve fırsatlardan haberdar olmaya başlayabilirsiniz. Üye olmak için tıklayınız.

Sitemize üye olursanız kampanyalar, indirimler, fırsatlar ile ilgili haberlerden öncelikli olarak siz haberdar olabilirsiniz. Hesabım > Kişisel Bilgilerim başlığı altından kişisel bilgilerinizi yönetebilir, sizi daha yakından tanıyabilmemiz ve size özel fırsatlar oluşturarak size sunabilmemiz için bizimle daha çok bilginizi paylaşabilirsiniz.


Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?


columbia.com.tr’ye üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapılabilmesi ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.



Neden SMS ve E-Posta iletişim izinleri mi onaylamalıyım?


SMS ve E posta iletişim izinlerini onaylamanız akabinde en güncel Columbia yeniliklerini ilk duyanlardan biri olarak özel fırsatlar ve özel online indirimlerden yararlanabilirsiniz. Tüm bu bilgilendirmeler için Hesabım kısmından Üyelik Bilgileri butonuna tıklayarak SMS ve E posta iletişimine izin veriyorum kutucuğunu işaretlemeniz yeterlidir.


E-posta ve SMS almak istemiyorum ne yapabilirim?

Bizden haber almak istemezseniz «Columbia Ret» yazıp 7889’a ücretsiz SMS göndererek SMS gönderilmesini engelleyebilirsiniz.

E-posta bildirimlerinizin iptal edilmesi için gelen e-mail içerisinden “Üyelikten Çık” butonunu tıklayarak e-posta listesinden çıkabilirsiniz.

Bu iki yol haricinde, ayrıca columbia.com.tr adresinde üyelik sayfasında yer alan “SMS ve E-posta iletişimine izin veriyorum” işaretli alanı kaldırarak kaydedebilirsiniz.

Üyelik bilgilerinize gitmek için tıklayınız.


Kişisel Bilgilerim columbia.com.tr’de güvenli mi?


Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz. Gizlilik politikamıza linkten ulaşabilirsiniz. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metni'mize bu linkten ulaşabilirsiniz.


Şifremi unuttum ne yapmalıyım?


Şifrenizi unuttuysanız, üye girişi bölümünde bulunan ‘ŞİFREMİ UNUTTUM’ linkine tıklayıp, gelen sayfadaki alana üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz için e-mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. Güvenliğiniz açısından bu link 30 dakika süreyle aktif olacaktır. 30 dakika içinde şifre belirleme işlemini yapamadıysanız tekrar ‘ŞİFREMİ UNUTTUM’ linkine tıklamanız gerekmektedir. Şifremi unuttum sayfasına gitmek için tıklayınız.


Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?


Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürün kodunu/ ürün adını yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz sayfaya erişebilirsiniz.


Kullandığım ürünüm ile ilgili bir sıkıntım var. Ürünümün incelemesini istiyorum. Ne yapmalıyım?


Columbia.com.tr’den aldığın ürünlerde fatura tarihinden itibaren 1 yıl içinde inceleme talebinde bulunabilirsin.


İnceleme sürecini başlatmak için;

Ürün faturasının ön yüzüne ürün hakkında incelenmesini talep ettiğin konuyu yazmanı rica ediyoruz. Ürün ile ilgili yaşadığınız sıkıntıyı ne kadar iyi tanımlayabilirseniz, size o kadar hızlı yardımcı olabiliriz.

Ürün faturası yoksa 0850 200 11 41 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayabilir ya da bilgi@gozalan.com.tr adresine mail atarak faturanı talep edebilirsin. Sonrasında ise ürünü faturası ile birlikte 47XY62 kodu ile UPS Kargo’dan ücretsiz olarak bize ulaştırabilirsin.

Bulunduğun yerde UPS Kargo yoksa farklı kargo firmaları ile gönderim ücreti tarafından karşılanacaktır.Ürün İnceleme süreci, ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 15 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.


Mağazadan aldığım ürünü nasıl incelemeye gönderebilirim?


Öncelikle Columbia mağazaları listemize bu linkten ulaşabilirsin.


Mağazamızdan aldığın ürünlerde fatura tarihinden itibaren 1 yıl içinde inceleme talebinde bulunabilirsin. Yalnızca su geçirmezlik özelliği bulunan Outdry teknolojili ayakkabılarımızda su geçirmezlik problemi yaşamanız durumunda 2 yıl içinde inceleme talebinde bulunabilirsin.


İnceleme sürecini başlatmak için;

Ürünü aldığın mağazaya ya da sana en yakın mağazamıza faturan ile teslim etmeni rica ederiz. Buna istinaden mağazamızda talebin oluşturulur ve incelenmesi üzeri Ürün İnceleme Birimine gönderilir. Ürün İnceleme süreci, ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 15 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.

Tarafınıza verilen form numarası ile Ürün İnceleme Süreci hakkında ayrıntılı bilgi için 0850 200 11 41 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayabilir ya da bilgi@gozalan.com.tr adresine mail atabilirsin. 


Nasıl Sipariş Verebilirim?


Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir.


Siparişlerimi nereden görebilirim?


Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" kısmından görebilirsiniz.


Siparişimi verdim bundan sonra ne olacak?


Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir e-mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere hazırlanarak, kargoya verilecektir.

Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir e-mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır.


Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim?


Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 5-7 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir. UPS kargo teslim süresi İstanbul içi bir gün, İstanbul dışı ise en fazla üç gündür. Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 444 00 66 UPS Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.


Siparişim neden gecikti?


Siparişlerinizi her zaman standart gönderi tarihlerimiz içerisinde sunmayı amaçlamaktayız ancak bazen beklenmedik durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabilmektedir.  

Siparişinizin, kampanya, indirim ya da resmi tatil dönemlerine denk gelmesi teslimatınızın gecikmesine neden olabilir.

Belirtilen nedenler haricinde, kontrolümüz dışında gelişen, öngörülemeyen durumlar ortaya çıkması ile teslimat gecikmesi yaşanabilmektedir.


Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?


Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep etmeniz durumunda 0850 200 11 41 no’ lu Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilir ya da bilgi@gozalan.com.tr mail adresi üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.


Siparişim neden iptal edildi?


Bazı durumlarda online siparişleri iptal etmek zorunda kalırız. Bu, stok durumu , ödeme sorunları, teslimat adresi sorunları, gibi birçok nedene bağlı olabilir.

Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse iptal edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır. Siparişinizin neden iptal edildiğini öğrenmek için ise 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.


Siparişimin faturasına nasıl ulaşabilirim?


Siparişiniz için düzenlenmiş olan e-Faturanıza size gönderdiğimiz e-fatura bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Hesabım > Siparişlerim kısmından siparişinizin detayına ulaşarak bilgisayarınıza indirebilir ve yazdırabilirsiniz.


Ödeme seçeneklerim nelerdir?


columbia.com.tr internet sitemizde ödeme işleminizi kredi kartı veya debit kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.


Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?


columbia.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini tüm bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile yapabilirsiniz. Tüm banka kartlarını kullanarak tek ödeme ile siparişinizi ödeyebilirsiniz. Sitemiz Maximum, Bonus, World, Axess, CardFinans, Paraf, Advantage kredi kartlarına ve Ziraat Bankası Combo Bankkart kartına taksit imkanı sunmaktadır. Diğer tüm kredi kartlarını kullanarak tek ödeme ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Ürün detay sayfalarındaki taksit seçenekleri kısmından anlaşmalı olduğumuz kredi kartlarına ait taksitlendirme seçenekleri bulunmaktadır. Bu alanda taksit seçeneklerini görebilirsiniz.


Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?


columbia.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.


Havale veya eft yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?


Havale veya EFT yoluyla ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.


Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?


Ürünlerimizi UPS Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de UPS Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.


Kargo ücreti ne kadar?


Columbia.com.tr online alışverişte müşteri memnuniyeti ilkesini hedefler. Bu sebeple tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir. Ücretsiz İade Kargosu: Satın aldığınız ürün veya ürünleri iade etmek istiyorsanız, 30 gün içerisinde UPS ile ücretsiz gönderebilirsiniz.


Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?


Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza gönderilecek e-mail içerisinde kargo takip numaranız yer almaktadır. Bu takip numarası ile güncel kargo takibinizi yapabilirsiniz. Ancak kargo takip numaranıza e-mail üzerinden ulaşamadıysanız 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.


Kargom ne zaman ulaşır?


Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 5-7 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir. UPS kargo teslim süresi İstanbul içi bir gün, İstanbul dışı ise en fazla üç gündür. Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 444 00 66 UPS Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. 


Ürünü teslim gününde teslim alamıyorsam ne yapmalıyım?


Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 444 00 66 UPS Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Konu ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilir veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta gönderebilirsiniz.


Kargo elime ulaşmadı ne yapmalıyım?


Kargonuzun ulaşmaması durumunda, 0 850 200 11 41 numaralı hattan Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz veya web sitemizde bulunan iletişim formumuzu doldurarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.


Siparişim neden birden fazla paket ile farklı zamanlarda ulaştırılıyor?


columbia.com.tr müşteri memnuniyet ilkesi ile size daha iyi hizmet verebilmek için ürünleri farklı lokasyonlardan kargoya verebilir. Siparişinizin içeriğinde iki ve üzeri ürün adeti bulunuyor ise bu ürünler farklı depolarımızdan kargoya verilebilmektedir. Bu sebeple farklı lokasyonlardan birden fazla kargolama işlemi yapılmaktadır.


Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?


Siparişlerinizi ulaştıran UPS Kargo, tüm Türkiye'ye teslimat yapabilmektedir. Ancak, köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir. Kargo teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız lütfen sipariş vermeden önce 444 00 66 numaralı telefondan UPS Kargo müşteri hizmetleriyle ile iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz. Bu tür durumlarda genellikle en yakın yerleşim merkezine siparişiniz getirilir ve sizden buraya gelerek teslim almanız rica edilir.


Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?


Sipariş esnasında verilen teslimat adresini değiştirmek için 0850 200 11 41 numaralı telefon numaramızı aramanızı rica ediyoruz.


İade kargolarımda kurye talebi oluşturabilir miyim?


Ups kargo müşteri hizmetleri iletişim hattının (0850 255 00 66) yanı sıra https://go.ups.com.tr/kuryecagir şeklindeki link üzerinden Ups kargo web sitesi aracılığı ile form doldurarak adresinize kurye talep edebilmektesiniz.


Yanlış ürün teslim aldıysam ne yapmalıyım?


Siparişinizi, web sitemiz aracılığı ile vererek yanlış ürün teslim aldıysanız e-arşiv faturanızın ön yüzüne yanlış ürün teslim aldığınız dair notunuzu ve sipariş numaranızı yazarak, UPS Kargo ile göndermenizi rica ederiz. UPS kargo müşteri kodumuz: 47XY62 ile iade kargonuzu ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.


Resmi tatiller ve dağıtım merkezinin kapalı olduğu tarihler nelerdir?


                                        -2021-

Yılbaşı - 1 Ocak 2021

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı - 23 Nisan 2021

Emek ve Dayanışma Günü - 1 Mayıs 2021

Ramazan Bayramı Arefesi - 12 Mayıs 2021 

Ramazan Bayramı (1.Gün) - 13 Mayıs 2021 

Ramazan Bayramı (2.Gün) - 14 Mayıs 2021 

Ramazan Bayramı (3.Gün) - 15 Mayıs 2021 

Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı - 19 Mayıs 2021

Demokrasi ve Milli Birlik Günü - 15 Temmuz 2021

Kurban Bayramı Arefesi - 19 Temmuz 2021

Kurban Bayramı (1.Gün) - 20 Temmuz 2021

Kurban Bayramı (2.Gün) - 21 Temmuz 2021

Kurban Bayramı (3.Gün) - 22 Temmuz 2021

Kurban Bayramı (4.Gün) - 23 Temmuz 2021

Zafer Bayramı - 30 Ağustos 2021

Cumhuriyet Bayramı Arefesi - 28 Ekim 2021

Cumhuriyet Bayramı - 29 Ekim 2021


Kargo paketim hasarlı geldi, teslim almalı mıyım?


Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir .Kargo firması ürünü tarafımıza geri teslim edecektir. Teslim alınması akabinde gerekli kontroller sağlanacak ve stoklar dahilinde tarafınıza ürününüz gönderilecektir. Yeni ürünün stoklarda bulunmaması durumunda ise teslim alınması akabinde 5-7 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılacaktır.


Faturam kargo paketinden çıkmadı ne yapmalıyım?


E-Faturanıza size gönderdiğimiz e-fatura bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Hesabım > Siparişlerim kısmından ulaşabilir, veya iade işlemleri için sevk irsaliyesini kullanabilirsiniz.

 

 Ürünlerin Türkiye dışına gönderilmesini sağlayabilir miyim?


columbia.com.tr üzerinden yapılan alışverişleri sadece Türkiye sınırları içerisine gönderebilmekteyiz.


columbia.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde değişim yapabilir miyim?


Web sitemizde yapılan alışverişlerde ürün-beden-renk değişiklik işlemleri gerçekleştirilememektedir. Değişim talep ettiğiniz ürününüzü tarafımıza iade olarak gönderebilirsiniz ya da dilerseniz mağazalarımızdan fatura ibraz etmek koşuluyla satın alma tarihinden itibaren (1) ay içerisinde değişim yapabilirsiniz.


Siparişimi nasıl iade edebilirim?


Online alışveriş sitemizden almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin beklentinizi karşılamaması durumunda, aldığınız ürününüzün kullanılmamış olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren 30 gün içerisinde faturanız ile birlikte iade edebilirsiniz Aşağıdaki adımları izleyerek kolaylıkla iadenizi gerçekleştirebilirsiniz:

1-   Faturanızın altında bulunan iade bölümüne iade sebebinizi ve iade detaylarınızı yazmanızı önemle rica ederiz. Eğer faturanız yoksa; sevk/taşıma irsaliyenizle birlikte boş bir kağıda ürün/ürünlerinizle ilgili talebinizi yazabilirsiniz.

2-   Faturanızı, iade etmek istediğiniz ürünler ile beraber siparişinizin gönderildiğine benzer bir poşet veya kutuya yerleştirin.

Adres niteliği taşıyan alıcı firma kodumuzu 47XY62 olarak paketin üzerine yazın. İade paketinizi herhangi bir UPS Kargo şubesine teslim edebilirsiniz.


Ne kadar süre içerisinde ürünleri iade edebilirim?


Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür ancak columbia.com.tr üzerinden aldığınız ürününüzü kullanılmamış olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren 30 gün içerisinde e-arşiv faturanız ile birlikte iade edebilme imkanı sağlıyoruz. 30 günlük iade süresi dolmuş, aksesuarları eksik, tahrip edilmiş, kullanımdan dolayı zarar görmüş, faturasız ürünlerin iadesi kabul edilmemeyerek size geri gönderilecektir.

İade talep ettiğiniz ürünü e-arşiv faturası ile birlikte (faturanın ön yüzüne iade etme nedeninizi ve sipariş numaranızı belirterek), paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarları ile birlikte, sipariş numarası ve aşağıda belirtilen adres niteliği taşıyan alıcı firma kodumuzu içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir. İade talep ettiğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve talebiniz değerlendirilecektir.

 

İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nde yer alan Madde 13’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır.

İade talebinizin incelenmesi ve onaylanması 5-7 gün içerisinde tamamlanmaktadır. İade ettiğiniz ürünlerin ödemesi ise, iade talebiniz onaylandıktan sonra ortalama 5-7 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Banka prosedürleri gereği hesabınıza yansıması ise 24 saat sürebilmektedir.


İade ücreti var mı?

Sipariş iadelerinizi ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz. 

Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi Ups Kargo Firması’na 47XY62 şeklindeki kod ile karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. Bu sayede iade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

30 gün içerisinde yapılan iadelerin UPS kargo ile gönderilmesi şartı ile kargo ücretleri bizim tarafımızdan karşılanacaktır. Ancak ürünü başka bir kargo şirketiyle göndermek isterseniz kargo ücreti sizin tarafınızdan karşılanacaktır.


Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?


İşleme alınmış olan siparişlerin yalnızca aynı gün içerisinde iptali mümkündür. Siparişinizi aynı gün iptal edebilmek için 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermeniz gerekmektedir.


Ücret iadem neden taksitli olarak yapılıyor?


Toplam tutar bizim tarafımızdan tamamıyla bankaya ödenir ancak taksitli ödeme seçeneğini seçtiyseniz, iadeniz de banka prosedürleri gereği taksitli olarak yapılacaktır. Detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.


Ücret iademin gerçekleşmesi için neden iade ettiğim ürünlerin Columbia’ya ulaşmasını beklemek zorundayım?


İade işlemini başlatabilmemiz için, iade ettiğiniz ürünlerin Sıkça Sorulan Sorular kısmında belirtilen iade koşullarımıza uyduğundan emin olmamız gerekiyor. Buna istinaden iade ürünlerinizin fiili kontrolü için tarafımıza ulaşması gerekmektedir.


Gelen ürün hasarlı, defolu ya da sipariş ettiğim ürün değilse nasıl iade edebilirim?


Öncelikle yaşadığınız tecrübe sebebiyle üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Tarafınıza hatalı olarak gönderildiğini belirttiğiniz ürünü eğer kullanmadıysanız tarafımıza geri iletmenizi rica ederiz. Geri gönderiminiz akabinde ürününüze dair kontroller sağlanacak ve stoklar dahilinde tarafınıza doğru ürün gönderilecektir. Ups kargo aracılığı ile ücretsiz olarak ürününüzü tarafımıza gönderebilirsiniz. Ups kargo firması tarafında ücretsiz gönderi kodumuz 47XY62 şeklindedir.


Ürünlerimi hangi adrese geri göndermeyelim?


Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Ups kargo firmasına ait 47XY62 gönderi kodu ile adres belirtmenize gerek kalmadan gönderebilirsiniz.


Mağazadan aldığım bir ürünün iade talebini internet sitesinden gerçekleştirebilir miyim?


Mağazadan almış olduğunuz bir ürünün iadesi internet sitemiz üzerinden yapılamamaktadır.


İnternet sitesinden aldığım bir ürünün iade talebini mağazadan gerçekleştirebilir miyim?


İade işlemi için ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. İnternet üzerinden almış olduğunuz ürünün iade işlemi, mağazalarımız tarafından yapılmamaktadır.

 

 İade talebim kabul edildi bundan sonra ne olacak?


İade ile ilgili prosedürleri yerine getirip tarafımıza yolladığınız ürün, elimize ulaştığında ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri ortalama 5-7 iş günü içerisinde gerçekleşmekte ve yapmış olduğunuz ödeme tutarı kredi kartınıza iade edilmektedir. Tarafımızdan ödeme iadesi yapılan işlemlerin güncel kredi kartı ekstrelerine yansıması bankalara göre ortalama 24 saat içerisinde olmaktadır. Sürenin uzaması halinde bankanız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.


Soruma Sıkça Sorulan Sorular kısmında yer verilmediyse ne yapabilirim?


Sorunuza burada herhangi bir yanıt bulamadıysanız, 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişinize ait bilgi alabilir veya sorularınızı iletebilirsiniz.